Oprogramowanie

iDocument / System obiegu dokumentów i procesów biznesowych

System iDocument to nowoczesne oprogramowanie klasy BPM, wykorzystujące autorską technologię DistributedLogic, którego podstawowym zadaniem jest obsługa dowolnych procesów biznesowych i postępowań akceptacyjnych, a także przechowywanie i współdzielenie z innymi użytkownikami dokumentów, plików i zbiorów informacji wraz z możliwością precyzyjnej kategoryzacji, ułatwiającej późniejsze wyszukiwanie i raportowanie.

 

System jest dostosowany do wymogów RODO, a także zapewnia bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa przechowywanych informacji i pełną obsługę podpisu elektronicznego.

Przejdź do strony produktu

iTender / Platforma zakupowa dla firm

System iTender przeznaczony jest do kompleksowego zarządzania procesami zakupowymi w przedsiębiorstwach. Głównym zadaniem systemu jest wsparcie Działu Zakupów w zakresie obsługi postępowań przetargowych i ofertowych (RFI), w tym przygotowywania zapytań przetargowych, wysyłki zapytań i komunikacji z dostawcami, zbierania i porównywania ofert oraz kompleksowej obsługi wyboru oferty.

 

Oprócz zarządzania postępowaniami przetargowymi, system pozwala również na zbieranie i automatyczne aktualizowanie informacji o poszczególnych dostawcach oraz umożliwia ocenę dotychczasowej współpracy oraz jakości oferowanych przez dostawcę produktów bądź usług.

Przejdź do strony produktu