Strona główna arrow Zarządzanie salonem fryzjerskim
 
Zarządzanie salonem fryzjerskim

Itelix SalonManager to jeden z najbardziej zaawansowanych systemów służących do kompleksowego zarządzania salonami fryzjerskimi
i kosmetycznymi. System powstał przy współpracy z kilkoma wiodącymi placówkami tego typu, dzięki czemu jest przyjazny w obsłudze, intuicyjny
i elastyczny
, zaspokajając większość potrzeb związanych z prowadzeniem działalności usługowej.

Okno główne
Okno główne


Moduły systemu

Program SalonManager składa się z następujących modułów funkcjonalnych:

Zapisy

Zapisywanie klientów na usługi do określonych pracowników; usuwanie lub modyfikacja istniejących zapisów; przeglądanie zapisów wykonanych lub niewykonanych; przeglądanie zapisów o różnych typach płatności; podgląd grafiku; wyszukiwanie zapisów według podanego opisu; drukowanie listy zapisów; rozliczanie usług (cena usługi, koszty, prowizja pracownika, rabat dla klienta, forma płatności); przeglądanie cennika usług.

Grafik

Przeglądanie harmonogramu pracy poszczególnych pracowników w wybranym okresie; przeglądanie dziennego harmonogramu pracy oraz zrealizowanych i niezrealizowanych usług; dodawanie, modyfikacja i rozliczanie usług; przeglądanie cennika usług.

Klienci

Dodawanie i usuwanie klientów; wprowadzanie i edycja danych na temat klientów; wyszukiwanie klientów według określonych kryteriów; drukowanie listy klientów; eksport listy klientów do formatu CSV; przeglądanie dokumentów, wykonanych i planowanych usług, zakupionych towarów i spraw danego klienta; wysyłanie wiadomości e-mail do klientów.

Magazyn

Dodawanie nowego towaru do magazynu; edycja opisu towaru; usunięcie towaru z magazynu; wyszukiwanie i przeglądanie towarów według określonych kryteriów; drukowanie listy towarów; wydawanie towarów pracownikom; przeglądanie stanów magazynowych; przyjmowanie dostaw; edytowanie opisów dostaw; anulowanie dostaw; przeglądanie listy dostaw według określonych kryteriów; wyszukiwanie według określonych kryteriów towarów wydanych z magazynu; wprowadzanie nowego dostawcy; usuwanie dostawcy lub edytowanie jego opisu; wyszukiwanie dostawców według określonych kryteriów; przeglądanie listy aktywnych i nieaktywnych dostawców; drukowanie listy dostawców.

Sprzedaż

Sprzedaż towarów dostępnych w magazynie; przeglądanie transakcji sprzedaży towarów; wyszukiwanie transakcji sprzedaży według określonych kryteriów; przeglądanie towarów dostępnych w magazynie; wyszukiwanie towarów w magazynie według określonych kryteriów; anulowanie transakcji sprzedaży; wprowadzanie zmian do opisu transakcji; drukowanie listy transakcji.

Zadania

Zapisywanie zadań do wykonania w określonym terminie; anulowanie zapisanego zadania; edytowanie opisu zadania; przeglądanie i wyszukiwanie zadań według określonych kryteriów; drukowanie listy zadan.

Sprawy

Zapisywanie spraw i notatek w różnych kategoriach; dodawanie załączników do poszczególnych spraw; usuwanie spraw; edycja spraw; przeglądanie spraw zamkniętych i niezamkniętych; wyszukiwanie spraw według określonych kryteriów; drukowanie listy spraw.

Pracownicy

Dodawanie nowego pracownika; edycja danych pracowników; przeglądanie bazy pracowników aktywnych i nieaktywnych; wyszukiwanie pracowników według określonych kryteriów; określanie składowych wynagrodzenia pracownika; drukowanie listy pracowników; ustalanie, poprawianie i przeglądanie harmonogramu pracy; podgląd grafiku; przeglądanie usług, transakcji sprzedaży towarów, wypłat i spraw danego pracownika.

Zaliczki

Ewidencjonowanie wypłacanych pracownikom zaliczek na poczet wynagrodzenia; anulowanie wypłaconej zaliczki; wprowadzanie zmian w zapisie dotyczącym danej zaliczki; przeglądanie rozliczonych i nierozliczonych zaliczek; wyszukiwanie zaliczek wypłaconych w danym okresie określonemu pracownikowi; drukowanie listy zaliczek; drukowanie potwierdzenia wypłaty zaliczki (KW).

Premie

Ewidencjonowanie wypłacanych pracownikom premii uznaniowych; usuwanie przyznanej premii; wprowadzanie zmian w zapisie dotyczącym danej premii; przeglądanie rozliczonych i nierozliczonych premii; wyszukiwanie premii wypłaconych w danym okresie określonemu pracownikowi; drukowanie listy premii.

Wypłaty

Obliczanie wysokości należnej wypłaty; ewidencjonowanie wypłaconych pracownikom wynagrodzeń; anulowanie wypłaconego wynagrodzenia; wprowadzanie zmian w zapisie dotyczącym danego wynagrodzenia; przeglądanie zrealizowanych i niezrealizowanych wypłat; wyszukiwanie wypłat dla określonego pracownika z danego okresu; drukowanie listy wypłat; drukowanie potwierdzenia wypłaty (KW); drukowanie dla pracownika szczegółowych raportów dotyczących wynagrodzenia oraz zrealizowanych usług i sprzedanych towarów.

Kasa

Ewidencjonowanie wpłat i wypłat gotówkowych; automatyczne ewidencjonowanie wpłat gotówkowych za usługi i sprzedane towary; automatyczne ewidencjonowanie wypłat gotówkowych dla pracowników; drukowanie dowodów wpłaty i wypłaty (KP i KW); anulowanie operacji kasowej i edytowanie jej opisu; drukowanie listy operacji kasowych; przeglądanie listy wpłat i wypłat; wyszukiwanie operacji kasowej według określonych kryteriów; podawanie stanu kasy.

Raporty

Drukowanie pełnych i uproszczonych raportów sprzedaży usług i towarów; drukowanie miesięcznych i globalnych zestawień popularności usług i towarów oraz wydajności pracowników; drukowanie zestawień przychodów ze sprzedaży usług i towarów.

Ustawienia

Wprowadzanie nazw użytkowników i haseł oraz ich edycja; ustalanie uprawnień użytkowników; konfigurowanie poczty elektronicznej; wprowadzanie, usuwanie i edytowanie kategorii spraw, usług i towarów; wprowadzanie, usuwanie i edytowanie pozycji cennika usług; definiowanie danych salonu; konfigurowanie parametrów pracy drukarki fiskalnej; określanie dodatkowych parametrów pracy programu (zasady naliczania wynagrodzeń pracowników, formaty numeracji itp.).

Wszystkie powyższe moduły są ściśle powiązane ze sobą, tworząc zintegrowany, przejrzysty interfejs programu.



Funkcjonalność systemu

Program oferuje szereg unikalnych funkcji ułatwiających codzienną pracę i obsługę klientów.

Grafik
Grafik


SalonManager posiada m.in. następujące funkcje:

  • zapisywanie klientów na usługi wraz z podglądem grafiku dostępności pracowników oraz wyszukiwaniem wolnych terminów,
  • rozliczanie usług,
  • sprzedaż produktów,
  • przechowywanie danych o klientach, w tym historii wykonanych usług,
  • naliczanie prowizji pracownikom i dokonywanie rozliczeń okresowych,
  • drukowanie różnorodnych raportów i zestawień,
  • nadzorowanie środków w kasie,
  • kalendarz z zapisywaniem dowolnych zadań,
  • obsługę zaliczek na poczet wynagrodzenia,
  • magazyn umożliwiający ewidencjonowanie produktów przeznaczonych do sprzedaży lub na własny użytek,
  • możliwość definiowania usług posiadających usługi składowe (np. wykonywane przez rożnych pracowników),
  • kontrolę kosztów usług.


Program posiada definiowalne poziomy uprawnień, tak więc pracownik może mieć dostęp tylko do wybranych funkcji. Program obsługuje szereg drukarek fiskalnych oraz współpracuje z czytnikami kart stałego klienta.

Operacje kasowe
Operacje kasowe

Zarządzanie pracownikami
Zarządzanie pracownikami


System wykorzystuje do pracy serwer baz danych Microsoft SQL Server 2005 lub nowszy, co zapewnia mu dużą wydajność, szybkość i skalowalność,
a ponadto nie wymaga ponoszenia wysokich nakładów na infrastrukturę. Serwer bazy danych występuje w różnych wersjach, a wersja najprostsza, wystarczająca do podstawowych zastosowań, jest darmowa.  


W ramach zakupionej licencji oferujemy pomoc techniczną, a także bezpłatne poprawki istotnych błędów systemu. Dzięki temu dajemy Państwu pewność, że zakupiony system zawsze pozostanie sprawny i aktualny, a wszelkie problemy i wątpliwości zostaną skutecznie wyjaśnione. Nasz dział pomocy technicznej pozostaje zawsze do Państwa dyspozycji.


Minimalne wymagania sprzętowe:

  • Procesor Pentium® III lub zgodny
  • Windows® 2000/XP/Vista
  • 256 MB pamięci RAM
  • Napęd CD-ROM
  • 50 MB na dysku twardym



Naszymi atutami są:

  • profesjonalna wiedza z zakresu działania salonów fryzjerskich i kosmetycznych
  • możliwość dostosowania programu do Państwa potrzeb
  • pomoc techniczna obejmująca także wsparcie w zakresie obsługi programu
  • sprawna obsługa serwisowa
  • zapewnienie ciągłego rozwoju produktu oraz dostępu do najnowszych wersji i aktualizacji



Ceny oprogramowania Itelix SalonManager (netto):

  • Pierwsza licencja (pierwsze stanowisko w ramach danej lokalizacji) – 1500 zł
  • Kolejna licencja (w ramach danej lokalizacji) – 750 zł
  • Zdalne wdrożenie oprogramowania, konfiguracja i przygotowanie do pracy – bezpłatnie
  • Wdrożenie oprogramowania, konfiguracja i przygotowanie do pracy na miejscu u klienta (opcja) – od 400 zł 
  • Szkolenie personelu wraz z konsultacjami (opcja) – 200 zł (opłata stała) + 100 zł / osobę
  • Dostosowanie systemu do indywidualnych wymagań – do uzgodnienia
  • Czytnik kodów kreskowych – od 350 zł
  • Hosting bazy danych programu – 100 zł / miesiąc lub 1000 zł / rok
  • Pakiet pomocy technicznej dla 1 stanowiska (w pierwszym roku bezpłatnie) – 200 zł / 10 punktów (ważne przez 1 rok) 


W przypadku większych wdrożeń oferujemy wycenę indywidualną.
Dla zamówień od 3000 zł + VAT proponujemy korzystny leasing w procedurze uproszczonej (bez zaświadczeń i zbędnych formalności).