Strona główna arrow Publikacje elektroniczne arrow Sprzedaż e-publikacji arrow Itelix iPaper
 
Itelix iPaper

System Itelix iPaper składa się z kilku uzupełniających się modułów, tworzących razem spójną platformę, pozwalającą na publikowanie w Internecie dowolnych publikacji elektronicznych (dostępnych w formacie PDF) i umożliwiającą wszystkim użytkownikom, którzy opłacili odpowiedni abonament, czytanie ich w trybie on-line przy wykorzystaniu dowolnej przeglądarki internetowej (także na innych platformach niż Windows). System zoptymalizowany
jest pod kątem publikacji zawierających dużo grafiki i elementów graficznych, takich jak np. czasopisma, podręczniki i książki naukowe.

Czytanie publikacji
Czytanie publikacji

Poszczególne moduły systemu pozwalają na: wprowadzanie nowych publikacji do systemu, zarządzanie już wprowadzonymi publikacjami, obsługę klientów
i płatności oraz przeglądanie oferty i dostęp do poszczególnych publikacji po wykupieniu odpowiedniego abonamentu.


Kluczowe cechy systemu:

  • duża automatyzacja procesu dodawania nowych publikacji,
  • uniemożliwienie czytania publikacji przez użytkowników, którzy nie wykupili abonamentu,
  • możliwość rozbudowanego przeszukiwania bazy publikacji,
  • praca w trybie on-line przy wykorzystaniu dowolnej przeglądarki internetowej (klient nie pobiera publikacji na swój komputer w formie e-booków,
    a jedynie przegląda publikacje dostępne na serwerze),
  • opłacanie dostępu do zasobów systemu w formie abonamentu (abonament, w zależności od przyjętego modelu, może obejmować dostęp okresowy
    do pojedynczej publikacji lub do wszystkich publikacji dostępnych w systemie),
  • intuicyjna obsługa systemu oraz prosty i przejrzysty interfejs.


Korzyści dla wydawców, wynikające z wdrożenia systemu:

  • niski koszt wprowadzenia publikacji do systemu,
  • duża grupa potencjalnych odbiorców,
  • dodatkowy, nowoczesny i przyszłościowy kanał dystrybucji,
  • dotarcie do klientów, którzy być może nigdy nie kupiliby określonych publikacji w wydaniu tradycyjnym (korzystają z bibliotek, potrzebują jedynie niewielkich fragmentów, uzyskują dostęp do treści publikacji w sposób naruszający prawa autorskie lub też rezygnują z zakupu z uwagi na wysoki koszt),
  • możliwość sprzedaży publikacji niskonakładowych lub tych, których nakład został wyczerpany, a istnieje realne ryzyko nieopłacalności wznowienia z uwagi na ograniczony i nieprzewidywalny popyt,
  • możliwość pobierania dodatkowych opłat za drukowanie stron publikacji,
  • możliwość zainteresowania klientów zakupem publikacji papierowych,
  • element walki z nielegalnym kopiowaniem książek i opracowań,
  • dostęp do interesujących mechanizmów badania rynku publikacji, pozwalających na dostosowywanie oferty do zmieniających się potrzeb odbiorców,
    a także na docieranie do wybranych grup odbiorców z dedykowaną ofertą.


Moduły wchodzące w skład systemu:

1) Strona internetowa pełniąca rolę informacyjną, a także umożliwiająca zarejestrowanie konta użytkownika, opłacanie abonamentu, wyszukiwanie oraz czytanie publikacji. Istnieje także możliwość wykorzystania posiadanej już przez wydawcę strony (np. księgarni internetowej) i rozszerzenie jej o niezbędne funkcjonalności.

Dedykowana strona internetowa
Dedykowana strona internetowa

2) System redakcyjny pozwalający na dodawanie nowych publikacji do systemu oraz ich aktualizację. System ten posiada mechanizmy pozwalające na wygodny import plików PDF (łączenie PDF-ów, przemieszczanie lub usuwanie poszczególnych stron, możliwość numerowania stron publikacji przy użyciu aliasów tekstowych, liczb rzymskich lub arabskich). Oprogramowanie redakcyjne umożliwia ponadto wygodne zarządzanie całą bazą publikacji wprowadzonych przez wydawnictwo do systemu, a także edycję wszelkich niezbędnych informacji, dotyczących poszczególnych publikacji (spisy treści, nazwy i numery czasopism, indeksy, zagadnienia, dane bibliograficzne).

System redakcyjny
System redakcyjny

3) System administracyjny pozwalający na definiowanie rodzajów abonamentów, obsługę klienta, zarządzanie płatnościami (system współpracuje
z serwisem platnosci.pl lub innym na życzenie) oraz generowanie raportów ze sprzedaży.


Publikowanie materiałów

Dodawanie nowych publikacji do systemu jest zadaniem bardzo prostym i polega na:

  • wczytaniu pliku PDF z publikacją,
  • przypisaniu publikacji do określonej grupy tematycznej,
  • wprowadzeniu spisu treści wg numeracji pochodzącej z wydania papierowego,
  • wprowadzeniu danych bibliograficznych (tytuł, autor, ISSN/ISBN, wydawca, opis itp.),
  • ewentualnym wprowadzeniu dodatkowych danych, wspomagających wyszukiwanie publikacji np. indeksy, zagadnienia.



W ramach zakupionej licencji oferujemy pomoc techniczną, a także bezpłatne poprawki istotnych błędów systemu. Dzięki temu dajemy Państwu pewność,
że zakupiony system zawsze pozostanie sprawny i aktualny, a wszelkie problemy i wątpliwości zostaną skutecznie wyjaśnione. Nasz dział pomocy technicznej pozostaje zawsze do Państwa dyspozycji.


Naszymi atutami są:

  • profesjonalna wiedza i doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań dla wydawców
  • możliwość dostosowania systemu do Państwa potrzeb
  • pomoc techniczna obejmująca także wsparcie w zakresie obsługi systemu
  • sprawna obsługa serwisowa
  • zapewnienie ciągłego rozwoju produktu oraz dostępu do najnowszych wersji i aktualizacji



W celu otrzymania szczegółowych informacji na temat systemu Itelix iPaper, prosimy skontaktować się z Działem Handlowym (tel. 22 691 95 55).
Zapraszamy także do bezpośredniego kontaktowania się z naszymi przedstawicielami (tel. 504 166 801 lub 696 555 727) lub przesłania zapytania
na adres e-mail: Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć