Itelix SalonManager to jeden z najbardziej zaawansowanych systemów służących do kompleksowego zarządzania salonami fryzjerskimi
i kosmetycznymi. System powstał przy współpracy z kilkoma wiodącymi placówkami tego typu, dzięki czemu jest przyjazny w obsłudze, intuicyjny
i elastyczny, zaspokajając większość potrzeb związanych z prowadzeniem działalności usługowej.
 Okno główne
Moduły systemu
Program SalonManager składa się z następujących modułów funkcjonalnych:
Zapisy
|
Zapisywanie klientów na usługi do określonych pracowników; usuwanie lub modyfikacja istniejących zapisów; przeglądanie zapisów wykonanych lub niewykonanych; przeglądanie zapisów o różnych typach płatności; podgląd grafiku; wyszukiwanie zapisów według podanego opisu; drukowanie listy zapisów; rozliczanie usług (cena usługi, koszty, prowizja pracownika, rabat dla klienta, forma płatności); przeglądanie cennika usług. |
Grafik
|
Przeglądanie harmonogramu pracy poszczególnych pracowników w wybranym okresie; przeglądanie dziennego harmonogramu pracy oraz zrealizowanych i niezrealizowanych usług; dodawanie, modyfikacja i rozliczanie usług; przeglądanie cennika usług. |
Klienci
|
Dodawanie i usuwanie klientów; wprowadzanie i edycja danych na temat klientów; wyszukiwanie klientów według określonych kryteriów; drukowanie listy klientów; eksport listy klientów do formatu CSV; przeglądanie dokumentów, wykonanych i planowanych usług, zakupionych towarów i spraw danego klienta; wysyłanie wiadomości e-mail do klientów. |
Magazyn
|
Dodawanie nowego towaru do magazynu; edycja opisu towaru; usunięcie towaru z magazynu; wyszukiwanie i przeglądanie towarów według określonych kryteriów; drukowanie listy towarów; wydawanie towarów pracownikom; przeglądanie stanów magazynowych; przyjmowanie dostaw; edytowanie opisów dostaw; anulowanie dostaw; przeglądanie listy dostaw według określonych kryteriów; wyszukiwanie według określonych kryteriów towarów wydanych z magazynu; wprowadzanie nowego dostawcy; usuwanie dostawcy lub edytowanie jego opisu; wyszukiwanie dostawców według określonych kryteriów; przeglądanie listy aktywnych i nieaktywnych dostawców; drukowanie listy dostawców. |
Sprzedaż
|
Sprzedaż towarów dostępnych w magazynie; przeglądanie transakcji sprzedaży towarów; wyszukiwanie transakcji sprzedaży według określonych kryteriów; przeglądanie towarów dostępnych w magazynie; wyszukiwanie towarów w magazynie według określonych kryteriów; anulowanie transakcji sprzedaży; wprowadzanie zmian do opisu transakcji; drukowanie listy transakcji. |
Zadania
|
Zapisywanie zadań do wykonania w określonym terminie; anulowanie zapisanego zadania; edytowanie opisu zadania; przeglądanie i wyszukiwanie zadań według określonych kryteriów; drukowanie listy zadan. |
Sprawy
|
Zapisywanie spraw i notatek w różnych kategoriach; dodawanie załączników do poszczególnych spraw; usuwanie spraw; edycja spraw; przeglądanie spraw zamkniętych i niezamkniętych; wyszukiwanie spraw według określonych kryteriów; drukowanie listy spraw. |
Pracownicy
|
Dodawanie nowego pracownika; edycja danych pracowników; przeglądanie bazy pracowników aktywnych i nieaktywnych; wyszukiwanie pracowników według określonych kryteriów; określanie składowych wynagrodzenia pracownika; drukowanie listy pracowników; ustalanie, poprawianie i przeglądanie harmonogramu pracy; podgląd grafiku; przeglądanie usług, transakcji sprzedaży towarów, wypłat i spraw danego pracownika. |
Zaliczki
|
Ewidencjonowanie wypłacanych pracownikom zaliczek na poczet wynagrodzenia; anulowanie wypłaconej zaliczki; wprowadzanie zmian w zapisie dotyczącym danej zaliczki; przeglądanie rozliczonych i nierozliczonych zaliczek; wyszukiwanie zaliczek wypłaconych w danym okresie określonemu pracownikowi; drukowanie listy zaliczek; drukowanie potwierdzenia wypłaty zaliczki (KW). |
Premie
|
Ewidencjonowanie wypłacanych pracownikom premii uznaniowych; usuwanie przyznanej premii; wprowadzanie zmian w zapisie dotyczącym danej premii; przeglądanie rozliczonych i nierozliczonych premii; wyszukiwanie premii wypłaconych w danym okresie określonemu pracownikowi; drukowanie listy premii. |
Wypłaty
|
Obliczanie wysokości należnej wypłaty; ewidencjonowanie wypłaconych pracownikom wynagrodzeń; anulowanie wypłaconego wynagrodzenia; wprowadzanie zmian w zapisie dotyczącym danego wynagrodzenia; przeglądanie zrealizowanych i niezrealizowanych wypłat; wyszukiwanie wypłat dla określonego pracownika z danego okresu; drukowanie listy wypłat; drukowanie potwierdzenia wypłaty (KW); drukowanie dla pracownika szczegółowych raportów dotyczących wynagrodzenia oraz zrealizowanych usług i sprzedanych towarów. |
Kasa
|
Ewidencjonowanie wpłat i wypłat gotówkowych; automatyczne ewidencjonowanie wpłat gotówkowych za usługi i sprzedane towary; automatyczne ewidencjonowanie wypłat gotówkowych dla pracowników; drukowanie dowodów wpłaty i wypłaty (KP i KW); anulowanie operacji kasowej i edytowanie jej opisu; drukowanie listy operacji kasowych; przeglądanie listy wpłat i wypłat; wyszukiwanie operacji kasowej według określonych kryteriów; podawanie stanu kasy. |
Raporty
|
Drukowanie pełnych i uproszczonych raportów sprzedaży usług i towarów; drukowanie miesięcznych i globalnych zestawień popularności usług i towarów oraz wydajności pracowników; drukowanie zestawień przychodów ze sprzedaży usług i towarów. |
Ustawienia
|
Wprowadzanie nazw użytkowników i haseł oraz ich edycja; ustalanie uprawnień użytkowników; konfigurowanie poczty elektronicznej; wprowadzanie, usuwanie i edytowanie kategorii spraw, usług i towarów; wprowadzanie, usuwanie i edytowanie pozycji cennika usług; definiowanie danych salonu; konfigurowanie parametrów pracy drukarki fiskalnej; określanie dodatkowych parametrów pracy programu (zasady naliczania wynagrodzeń pracowników, formaty numeracji itp.). |
Wszystkie powyższe moduły są ściśle powiązane ze sobą, tworząc zintegrowany, przejrzysty interfejs programu.
Funkcjonalność systemu
Program oferuje szereg unikalnych funkcji ułatwiających codzienną pracę i obsługę klientów.
 Grafik
SalonManager posiada m.in. następujące funkcje:
- zapisywanie klientów na usługi wraz z podglądem grafiku dostępności pracowników oraz wyszukiwaniem wolnych terminów,
- rozliczanie usług,
- sprzedaż produktów,
- przechowywanie danych o klientach, w tym historii wykonanych usług,
- naliczanie prowizji pracownikom i dokonywanie rozliczeń okresowych,
- drukowanie różnorodnych raportów i zestawień,
- nadzorowanie środków w kasie,
- kalendarz z zapisywaniem dowolnych zadań,
- obsługę zaliczek na poczet wynagrodzenia,
- magazyn umożliwiający ewidencjonowanie produktów przeznaczonych do sprzedaży lub na własny użytek,
- możliwość definiowania usług posiadających usługi składowe (np. wykonywane przez rożnych pracowników),
- kontrolę kosztów usług.
Program posiada definiowalne poziomy uprawnień, tak więc pracownik może mieć dostęp tylko do wybranych funkcji. Program obsługuje szereg drukarek fiskalnych oraz współpracuje z czytnikami kart stałego klienta.
 Operacje kasowe
 Zarządzanie pracownikami
System wykorzystuje do pracy serwer baz danych Microsoft SQL Server 2005 lub nowszy, co zapewnia mu dużą wydajność, szybkość i skalowalność,
a ponadto nie wymaga ponoszenia wysokich nakładów na infrastrukturę. Serwer bazy danych występuje w różnych wersjach, a wersja najprostsza, wystarczająca do podstawowych zastosowań, jest darmowa.
W ramach zakupionej licencji oferujemy pomoc techniczną, a także bezpłatne poprawki istotnych błędów systemu. Dzięki temu dajemy Państwu pewność, że zakupiony system zawsze pozostanie sprawny i aktualny, a wszelkie problemy i wątpliwości zostaną skutecznie wyjaśnione. Nasz dział pomocy technicznej pozostaje zawsze do Państwa dyspozycji.
Minimalne wymagania sprzętowe:
- Procesor Pentium® III lub zgodny
- Windows® 2000/XP/Vista
- 256 MB pamięci RAM
- Napęd CD-ROM
- 50 MB na dysku twardym
Naszymi atutami są:
-
profesjonalna wiedza z zakresu działania salonów fryzjerskich i kosmetycznych
-
możliwość dostosowania programu do Państwa potrzeb
-
pomoc techniczna obejmująca także wsparcie w zakresie obsługi programu
-
sprawna obsługa serwisowa
-
zapewnienie ciągłego rozwoju produktu oraz dostępu do najnowszych wersji i aktualizacji
Ceny oprogramowania Itelix SalonManager (netto):
-
Pierwsza licencja (pierwsze stanowisko w ramach danej lokalizacji) – 1500 zł
-
Kolejna licencja (w ramach danej lokalizacji) – 750 zł
-
Zdalne wdrożenie oprogramowania, konfiguracja i przygotowanie do pracy – bezpłatnie
-
Wdrożenie oprogramowania, konfiguracja i przygotowanie do pracy na miejscu u klienta (opcja) – od 400 zł
- Szkolenie personelu wraz z konsultacjami (opcja) – 200 zł (opłata stała) + 100 zł / osobę
-
Dostosowanie systemu do indywidualnych wymagań – do uzgodnienia
-
Czytnik kodów kreskowych – od 350 zł
-
Hosting bazy danych programu – 100 zł / miesiąc lub 1000 zł / rok
W przypadku większych wdrożeń oferujemy wycenę indywidualną.
Dla zamówień od 3000 zł + VAT proponujemy korzystny leasing w procedurze uproszczonej (bez zaświadczeń i zbędnych formalności).
W celu otrzymania szczegółowych informacji na temat programu SalonManager, prosimy skontaktować się z Działem Handlowym (tel. 22 691 95 55).
Zapraszamy także do bezpośredniego kontaktowania się z naszymi przedstawicielami (tel. 504 166 801 lub 696 555 727) lub przesłania zapytania
na adres e-mail:
Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć
|