Strona główna arrow Systemy zarządzania arrow Zarządzanie firmą arrow Itelix iPOS
 
Itelix iPOS

System Itelix iPOS to nowoczesne oprogramowanie przeznaczone do kompleksowej obsługi placówek handlowych i punktów sprzedaży detalicznej. W skład systemu wchodzą wszystkie elementy niezbędne do sprawnego zarządzania placówką, zarówno w zakresie obsługi sprzedaży (przy użyciu specjalizowanych terminali POS z ekranami dotykowymi), jak i administrowania procesami wewnętrznymi, takimi jak: zarządzanie kontami stałych klientów, zarządzanie dostawami i stanami magazynowymi, prowadzenie rozliczeń z klientami i dostawcami, raportowanie sprzedaży, analizy opłacalności itd.  


Obsługa sprzedażyOprogramowanie Itelix iPOS umożliwia współpracę z szeregiem urządzeń zewnętrznych (terminale POS, monitory dotykowe, drukarki fiskalne i niefiskalne, czytniki kodów kreskowych, czytniki kart magnetycznych, szuflady na pieniądze), pozwalając na dostosowanie konfiguracji całego systemu do konkretnych potrzeb danej placówki.
 



Główne zadania realizowane przez system:

  • obsługa sprzedaży przy wykorzystaniu specjalizowanych terminali POS z ekranem dotykowym
  • prowadzenie gospodarki magazynowej
  • sprawne dokonywanie spisów z natury i remanentów
  • moduł analizy stanów magazynowych i zapotrzebowania
  • wygodny moduł tworzenia zamówień i przyjmowania dostaw do magazynu  
  • możliwość definiowania sposobu prezentacji poszczególnych produktów w menu terminala POS (określanie
    wielopoziomowych grup produktowych, ustalanie kolorów przycisków odpowiadających poszczególnym grupom
    produktowym lub produktom, definiowanie klawiszy "szybkiego dostępu" do najpopularniejszych produktów)
  • bogate możliwości wykonywania raportów, analiz sprzedaży i kontroli personelu
  • wydruk paragonów na wszystkich popularnych drukarkach fiskalnych (NOVITUS, INNOVA, POSNET, EMAR)
  • zabezpieczenie danych przed niepowołanymi osobami poprzez system haseł i uprawnień
  • automatyczne tworzenie kopii zapasowych danych zgromadzonych w bazie systemu
  • identyfikacja kasjera kodem lub kartą
  • obsługa kart lojalnościowych i rabatowych
  • możliwość wyświetlania w terminalu POS zdjęcia klienta i dodatkowych informacji o nim
  • wystawianie faktur



Elementy systemu

System Itelix iPOS dzięki modułowej budowie oraz dużym możliwościom konfiguracyjnym może być łatwo dostosowany do specyficznych wymagań każdego Klienta. Jeśli potrzeby danej placówki wykraczają mimo wszystko poza zakres przewidzianej funkcjonalności, oferujemy możliwość rozbudowy systemu
o kolejne moduły czy funkcje, dzięki czemu jesteśmy w stanie zagwarantować pełne jego dostosowanie do specyfiki działalności Klienta i stosowanych przez niego procedur i metod pracy. Możemy także zapewnić współpracę naszego oprogramowania z dowolnymi innymi systemami czy urządzeniami zewnętrznymi. System Itelix iPOS składa się z dwóch standardowych modułów: iPOS Kasa i iPOS Manager.

Terminal POS wraz z drukarką fiskalną, czytnikiem kodów kreskowych i szufladą na pieniądze


iPOS Kasa - oprogramowanie terminala dotykowego

Moduł iPOS Kasa przeznaczony jest do obsługi sprzedaży na stanowiskach kasjerskich, wyposażonych w terminale POS z ekranami dotykowymi. Interfejs modułu jest przejrzysty, intuicyjny i bardzo prosty w obsłudze, dzięki czemu pozwala na sprawną i szybką obsługę klienta. Moduł iPOS Kasa został zaprojektowany w taki sposób, aby zapewnić wydajną pracę nawet przy bardzo dużym natężeniu ruchu.


Wybór produktów
Wybór produktów


iPOS Manager - oprogramowanie administracyjne

Moduł iPOS Manager jest kluczowym elementem systemu Itelix iPOS. Za pomocą tego modułu wykonywane są wszystkie czynności administracyjne związane
z zarządzaniem placówką, w tym prowadzenie gospodarki magazynowej w oparciu o dokumenty magazynowe oraz sprzedaż realizowaną na stanowiskach kasjerskich. Moduł iPOS Manager wymaga do pracy zwykłego komputera PC, wyposażonego w system Windows. 

Zarządzanie fakturami
Zarządzanie fakturami
Zarządzanie produktami
Zarządzanie produktami
 

Interfejs modułu jest przejrzysty, intuicyjny i nowoczesny, pozwalając na wygodne zarządzanie wszystkimi odbywającymi się w placówce procesami. Podzielony został na następujące sekcje:

  • Pracownicy – zarządzanie uprawnieniami pracowników
  • Klienci – zarządzanie kontami klientów zarejestrowanych w systemie, używających kart lojalnościowych
  • Produkty – zarządzanie bazą produktów znajdujących się w sprzedaży
  • Operacje magazynowe – zarządzanie gospodarką magazynową
  • Zamówienia – zarządzanie zamówieniami na produkty i dostawami
  • Faktury – zarządzanie fakturami
  • Paragony – zarządzanie paragonami
  • Operacje – przeglądanie operacji kasowych
  • Raporty – generowanie i drukowanie różnorodnych raportów i zestawień

 


Karty lojalnościowe

Karty lojalnościowe pozwalają na rejestrowanie zakupów stałych klientów, a dzięki temu oferowanie im specjalnych rabatów (np. po przekroczeniu określonego progu obrotów), bonusów lub produktów. Dzięki rejestrowaniu danych kontaktowych klientów (e-mail lub telefon komórkowy), możliwe jest również informowanie ich o nowościach, specjalnych ofertach czy promocjach.



Obsługa sprzedaży
Główne korzyści wynikające z wdrożenia systemu Itelix iPOS:

  • Uproszczenie, usprawnienie i zmniejszenie kosztów procesu sprzedaży produktów
  • Gromadzenie i przechowywanie informacji o wszystkich zrealizowanych transakcjach
    z możliwością generowania różnego rodzaju statystyk i zestawień
  • Optymalizacja procesów związanych z zamawianiem produktów oraz zarządzaniem stanami magazynowymi
  • Możliwość pełnego dostosowania systemu do potrzeb Klienta i jego integracji z innymi systemami
  • Dostęp do sprawnej opieki serwisowej i pomocy technicznej obejmującej także wsparcie w zakresie
    obsługi programu
  • Gwarancja ciągłego rozwoju produktu oraz dostępu do najnowszych wersji i aktualizacji



System wykorzystuje do pracy serwer baz danych Microsoft SQL Server 2005 lub nowszy, co zapewnia mu dużą wydajność, szybkość i skalowalność, a ponadto nie wymaga ponoszenia wysokich nakładów na infrastrukturę. Serwer
bazy danych występuje w różnych wersjach, a wersja najprostsza, wystarczająca do podstawowych zastosowań, jest darmowa.  


W ramach zakupionej licencji oferujemy pomoc techniczną, a także bezpłatne poprawki istotnych błędów systemu.
Dzięki temu dajemy Państwu pewność, że zakupiony system zawsze pozostanie sprawny i aktualny, a wszelkie problemy i wątpliwości zostaną skutecznie wyjaśnione. Nasz dział pomocy technicznej pozostaje zawsze do Państwa dyspozycji.


W celu otrzymania szczegółowych informacji na temat systemu Itelix iPOS, prosimy skontaktować się z Działem Handlowym (tel. 22 691 95 55). Zapraszamy także do bezpośredniego kontaktowania się z naszymi przedstawicielami (tel. 504 166 801 lub 696 555 727) lub przesłania zapytania na adres e-mail: Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć