Strona główna arrow Polityka prywatności
 
Polityka prywatności

Polityka prywatnościW firmie Itelix Investment Sp. z o.o. bardzo poważnie traktujemy prywatność naszych klientów oraz osób, które się z nami kontaktują lub korzystają z naszych serwisów internetowych. Z tego względu chcemy przedstawić Państwu stosowane przez nas sposoby zbierania, gromadzenia i identyfikowania informacji w czasie wizyt użytkowników na naszych stronach internetowych oraz podczas kontaktów
z Działem Obsługi Klienta lub Pomocą Techniczną.
Przedstawione tu informacje mogą zostać rozszerzone bądź zaktualizowane
w przyszłości, tak więc zalecamy zaglądanie do tej sekcji co jakiś czas, w celu sprawdzenia, czy nie zostały wprowadzone zmiany. Dzięki temu będą Państwo zawsze wiedzieć, jakie informacje gromadzimy, w jaki sposób je wykorzystujemy oraz w jaki sposób i kiedy je ujawniamy. Korzystanie z naszych stron internetowych, kontakt z Działem Obsługi Klienta czy Pomocą Techniczną oznacza akceptację naszej polityki prywatności.



Sposób gromadzenia informacji na temat klientów i osób korzystających z serwisów internetowych

Informacje na temat naszych klientów i użytkowników naszych serwisów otrzymujemy na wiele sposobów: poprzez formularze na stronach sieci Web, formularze w oprogramowaniu, procedury rejestracyjne i licencyjne, związane z naszym oprogramowaniem i usługami, uczestnictwo w różnorodnych imprezach lub targach, a także poprzez naszych partnerów oraz komunikację bezpośrednią np. rozmowy telefoniczne.



Jakie dane o Tobie zbieramy?


Dane zbierane podczas rejestracji

Aby skorzystać z niektórych funkcji naszych serwisów internetowych np. pobrać wersje demo oferowanych produktów, będziesz musiał się zarejestrować. Podczas rejestracji zapytamy Cię o podstawowe informacje o Tobie i Twojej firmie, takie jak: imię, nazwisko, nazwa i adres firmy, adres e-mail itp.


Dane zbierane podczas transakcji zakupu

Zanim będziemy mogli zarejestrować transakcję związaną z zakupem oferowanego przez naszą firmę produktu lub usługi, zapytamy Cię o imię, nazwisko, nazwę firmy, adres, numer telefonu oraz inne dane niezbędne do wystawienia faktury.


Dane zbierane automatycznie

Podczas Twojej wizyty w naszych serwisach internetowych, automatycznie zbierane są dane takie jak: Twój adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego itp.


Dane zbierane, gdy kontaktujesz się z nami

Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą strony internetowej, telefonu czy poczty e-mail, przekazujesz nam swoje dane osobowe np. imię, nazwisko, adres
e-mail, telefon itp.



W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane?

  • W żadnym przypadku nie będziemy sprzedawali danych zebranych o Tobie podmiotom trzecim.
  • Dane zbierane podczas transakcji zakupu będą wykorzystane w celu realizacji transakcji, w tym wystawienia faktury oraz wysłania zamówionego towaru. Twoje dane mogą być ponadto przekazane firmie obsługującej transakcje płatnicze w celu obciążenia Twojej karty kredytowej. Firma ta nie będzie wykorzystywać Twoich danych w żadnym innym celu.
  • Jeżeli zapisałeś się na listę dystrybucyjną naszego Newslettera lub w inny sposób wyraziłeś zgodę na jego otrzymywanie, wykorzystamy Twoje dane wyłącznie w celu wysłania Ci naszego Newslettera.
  • Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na naszych stronach internetowych, zbierania danych demograficznych
    o naszych użytkownikach lub do personalizacji zawartości stron.
  • Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą a naszymi pracownikami będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie.
  • W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Twoje dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie
    z ustawą o ochronie danych osobowych.
  • W przypadku naruszenia Regulaminu naszego serwisu, naruszenia prawa lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić Twoje dane organom wymiaru sprawiedliwości.



W jaki sposób będziemy się z Tobą kontaktować?

Jeżeli dokonałeś transakcji zakupu towaru, możesz otrzymać od nas e-maile dotyczące Twojej transakcji. Możemy również kontaktować się z Tobą telefonicznie, jeżeli będziemy mieli ważne informacje dotyczące Twojej transakcji. Jeżeli zapisałeś się na listę dystrybucyjną naszego Newslettera lub w inny sposób wyraziłeś zgodę na jego otrzymywanie, będziemy go do Ciebie przesyłali drogą elektroniczną.



W jaki sposób możesz poinformować nas o zmianie danych?

O zmianie danych możesz nas poinformować kontaktując się telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty e-mail z Działem Obsługi Klienta. Danych użytych do transakcji zakupu nie można zmienić ani usunąć, gdyż są one częścią rachunku lub faktury. Danych zbieranych automatycznie nie da się zmienić lub usunąć.



Bezpieczeństwo danych osobowych

Firma Itelix Investment Sp. z o.o. zabezpiecza dane osobowe klientów i użytkowników serwisów przed nieupoważnionym dostępem, wykorzystaniem lub ujawnieniem. Wszystkie dostarczane przez użytkownika informacje, a w szczególności te, które zawierają dane osobowe, przechowywane są na serwerach komputerowych w środowisku kontrolowanym i bezpiecznym, zabezpieczonym przed nieupoważnionym dostępem, wykorzystaniem lub ujawnieniem. 

 


W razie dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.


(Data publikacji: 14.10.2009)